وب سایت آتلیه

هنر نزد ایرانیان است و بس. واقعا میتوان دریافت که هنر ایران در همه ادوار بسیار گران بها بوده است و این امر مهم باید به تمام جهانیان به خوبی نشان داده شود. امروزه یک هنرمند در یک گوشه ای از جهان یک اثری را خلق میکند که شاید اصلا توقع این را نداشته باشد که اثرش تا چند هفته یا ماه در کل دنیا میلیون ها بار و یا حتی میلیاردها بار دیده میشود و در رابطه با آن هم نظر میدهند. بنابراین این نتیجه را میتوان گرفت که اثر و توان اینترنت امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست.
اگر یک هنرمند هستید و حرفه عکاسی و داشتن یک آتیله عکاسی از کسب و کارهای اصلی شما محسوب میگردد و هنوز یک وب سایت کوچک را هم برای خود ندارید اشکالی ندارد. درست است که زمان را از دست داده اید و رقبای شما فاصله نسبتا زیادی در فضای مجازی از شما گرفته اند, ولی با خواندن دقیق ادامه همین مقاله میتوانید این فرصت از دست رفته را جبران نمایید.

حتما میدانید برای افرادی که آتلیه عکاسی دارند, نمایش نمونه کارهای منتخب و کلی که به صورت مناسب و حتی گرافیکی به کاربرانتان نمایش داده میشود میتواند کسب و کار شما را در فضای مجازی بهبود بخشیده و حتی در این زمینه شما را  موفق گرداند. حتی میتوان در این قسمت نمونه کارها را دسته بندی و طراحی نمود  و بر حسب تاریخ و …. نمایش داد. در این قسمت حتی میتوانید توضیحات کاملی از نمونه کارهای هنری و سبک آن بدهید تا خوانندگان شما لذت خواندن مطلب را در وب سایت شما از دست ندهند. فرصت مناسب خواهید داشت تا در این قسمت حتی قیمت اثر هنری خود را به معرض نمایش بگذارید.
رسم بر این است تا بسیاری از آتلیه های عکاسی اگر از فرد مشهوری در آن آتلیه عکسی گرفته است, آن را پشت ویترین مغازه خود قرار میدهند تا مشتریان با دیدن تصویر مربوطه که برای آنها بسیار آشنا هم میباشد به داخل مغازه مراجعت نمایند. دقیقا همین اتفاق هم میتواند در وب سایت آتلیه عکاسی شما بیافتد. به طوریکه در صفحه اصلی و به صورت اسلاید شو با افکت مناسب و کاربر پسند میتوانیم چنین تصاویر زیبا را به کاربران آنلاین وب سایتتان نمایش دهیم.

همچنین حتما برنامه ای برای نمایش کاتالوگها و تعرفه قیمتهای خود در وب سایت داشته باشید. همه میدانیم که هنر عکاسی رشته ها و گرایشهای بسیار زیادی دارد مانند عکاسی صنعتی یا عکاسی کودک و غیره. بنابراین هر یک از این گرایشها میتواند تعرفه ها و نمونه کارهای مخصوص به خودش را داشته باشد. ما در مجموعه وطن وب دیزاین تمام تلاش خود را مینماییم تا با بهترین کیفیت و زیباترین حالت چنین بخشی را برای کاربران وب سایتتان که در نهایت به مشتریان شما تبدیل خواهند شد طراحی نماییم.
همچنین میتوانید در یکی از صفحات طراحی وب خود در مورد مدارک و certificate هایی که در زمان های مختلف اخذ نموده اید صحبت نمایید تا کاربران آنلاین بیشتر و بهتر به شما اطمینان نمایند. حتی این امکان در این صفحه و بسیاری از صفحات وجود خواهد داشت که کاربران بتوانند محصولات و صفحات را به دوستان خود معرفی نمایند و با آنها به اشتراک بگذارند.

مطمئن باشید با توجه به توصیه های گروه تخصصی وطن وب دیزاین در زمینه بهینه سازی در موتورهای جستجو, تصاویر موجود در وب سایت شما با بهترین رتبه در موتور جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد. بنابراین پیاده سازی این قسمت در رونق کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. ورود و وجود کاربران جدید در هر روز باعث خواهد شد تا رتبه شما در کل دنیا و حتی ایران ارتقاء پیدا نموده  تا کاربران به شما و وب سایت خوبتان اطمینان بیشتری نمایند.
معمولا تجربه نشان میدهد که در طراحی یک وب سایت آتلیه عکس میتوان چنین سرویس ها و خدماتی را ارئه نمود که عبارتند از :

  • طراحی صفحه وب سایت  نمایش کاتالوگ آنلاین برای تمامی خدمات
  • طراحی صفحه وب سایت  درج تعرفه خدمات در صورت درخواست مدیریت آتلیه
  • طراحی صفحه وب سایت  بخش مقالات و اخبار مرتبط با آتلیه
  • طراحی صفحه وب سایت پرداخت آنلاین برای هزینه ها

وطن وب دیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت آتلیه در این زمینه در خدمت شما خواهد بود.در بخش نمونه کارها تعدادی از نمونه کارهای موفق ما قابل مشاهده می باشد.

جهت ورود به بخش نمونه کارها بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید

مشاهده همه ی نمونه کارها

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد