وب سایت شرکتی

معمولا زمانی که صحبت یک شرکت به میان می آید حس رسمی بودن سازمان و ارگان مورد نظر به فرد مقابل دست خواهد داد. حتما تمامی شرکتهایی که ثبت شده اند  هم تمایل دارند تا با این طرز فکر, خود را در بین مشتریانشان جا بیاندازند. بنابراین امروزه بسیاری از افراد حتی مشتریان چند ساله شرکت باشد هم دوست دارند تا ببینند که آیا شرکت شما دارای وب سایت حرفه ای است یا خیر. بسیاری از مشتریان شرکت وطن وب دیزاین که هم اکنون در حال کار کردن با ما هستند این اعتقاد را دارند تا یک وب سایت معمولی هم جواب کار مشتریانشان را نمیدهند و انتظار طراحی یک وب سایت حرفه ای را از ما دارند.
بنابراین مزایای بسیار زیادی را میتوان برای داشتن یک وب سایت زیبا و در عین حال رسمی شرکتی برشمارد که در ادامه همین مقاله به تفضیل در مورد آنها صحبت خواهیم نمود.

معرفی شرکت و تمامی بخشها میتواند گستردگی کار شما را به کاربران وب سایت و همچنین مشتریان شما القاء نماید. آنها از گستردگی و معرفی بدون عیب و نقص هر یک از بخشها در شرکت میتوانند متوجه شوند که با چه سازمانی سر و کار دارند. بنابراین صفحه درباره ما و تماس با ما یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین صفحات در وب سایت شرکتی محسوب میگردد. در صفحه تماس با ما می توانید اطلاعات تماس و نقشه شرکت را قرار دهید تا مراجعه کنندگانتان به راحتی بتوانند شما را پیدا نموده و از سرویس های مورد نظر بهره مند گردند.
همچنن میتوانید اگر تمایل داشته باشید تمامی پرسنل و کارمندهای شرکت را با توضیحات کامل در وب سایت معرفی نموده و رزومه کاری آنها را در جهت رویت بازدید کنندگانتان قرار دهید. البته در قالب فرم تماس با ما, بازدید کنندگان این قابلیت را خواهند داشت تا بتوانند به شما ایمیل ارسال نمایند و حتی گیرنده پیام را مشخص نمایند. برای این دو بخش بسیار مهم برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم که حتما در زمان عقد قرار داد و شروع فاز طراحی سایت در اختیار شما قرار خواهیم داد.

البته بخش اخبار و مقالات مرتبط با شرکت هم میتواند برای دقایق و یا حتی ساعاتی کاربران را در وب سایت مشغول نماید و اینگونه میتوانید آمار بازدید کنندگان خود را بالا ببرید. سر خط خبرها میتواند در صفحه اصلی وب سایت که در معرض دید بسیاری از بازدید کنندگان قرار دارد نمایش داده شود. حتی میتوان پیام مدیر عامل که ممکن است روزانه یا هفتگی هم باشد در این قسمت به صورت ویژه و کاملا مشخص نمایش داد.
همچنین سرویس ها و خدماتی که شرکت شما ارائه مینماید چه به صورت فروش کالا و یا چه به صورت ارائه سرویس های مربوط به یک کالا و یا کسب و کار را نمایش داد. دسته بندی و طراحی گرافیکی بدون نقص این قسمت میتواند از رمزهای موفقیت وب سایت شما و بالا رفتن بازدید کنندگان وب سایت گردد. حتی برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی مطالب خود را در این قسمت و یا در هر جای وب سایت پیدا نمایند میتوان با طراحی یک سیستم جستجوی بسیار پیشرفته و کاملا هوشمند این را هم طراحی نمود. البته برای طراحی این فاز احتیاج به برگزاری جلساتی میباشد که حتما در زمان عقد قرارداد در مورد آنها صحبت خواهیم نمود.

همچنین چنانچه لازم باشد میتوانیم سیستم فروش و پرداخت آنلاین را هم در وب سایت داشته باشیم. برای طراحی این قسمت طرح ها و برنامه های مختلف مطابق با سیستم کسب و کار شما در ذهن داریم که حتما در رابطه با جزئیات آن صحبت خواهیم نمود. میتوانیم با طراحی یک سیستم سبد خرید بسیار عالی کاربران را تشویق نماییم که به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام دهند و برای همین کار  هم به آنها تخفیف های بسیار عالی را هم میدهیم.
بر حسب تجربه میتوان گفت که در یک وب سایت شرکتی میشود چنین سرویس ها و خدماتی را ارائه نمود که عبارتند از:

  • طراحی صفحه وب ایجاد اتوماسیون اداری
  • طراحی صفحه وب ارتباط با ادارات دیگر
  • طراحی صفحه وب امکان گزارش اخبار ادارات
  • طراحی صفحه وب امکان ارسال نامه های اداری
  • طراحی صفحه وب نمایش منتخب اخبار شرکت
  • طراحی صفحه وب سیستم سفارش محصول و خدمات
  • طراحی صفحه وب معرفی اعضاء و بخشهای مختلف شرکت

وطن وب دیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت شرکتی در این زمینه در خدمت شما خواهد بود. در بخش نمونه کارها تعدادی از نمونه کارهای موفق ما قابل مشاهده می باشد.

جهت ورود به بخش نمونه کارها بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید

مشاهده همه ی نمونه کارها

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد