سایت پایگاه آموزشی

ارائه آموزش و محتویات آموزشی در هر جا و زمان و مکانی برای استفاده کنندگان از آن بسیار مهم بوده است. مخصوصا که این اطلاعات گرانبها به صورت آنلاین ارائه گردد. در حال حاضر موسسات آموزشی بسیار زیادی در سطح تهران و شهرستانها در حال فعالیت میباشند که رقابت آنها نه تنها بر سر جذب بیشتر و ارائه سرویس های بهتر به دانشجویان میباشد , بلکه به ارائه سرویس های بهتر در فضای مجازی و وب سایت خودشان میباشد.
میتوانید با انجام یک جستجوی ساده در اینترنت به این نکته برسید. بنابراین حتی اگر شما هم که در حال خواندن این مقاله هستید و موسسه آموزشی شما هنوز گمنام میباشد و پول زیادی هم برای تبلیغات دوست ندارید که خرج کنید, داشتن یک وب سایت ایده آل و جذاب و دانشجو پسند را به شما توصیه میکنیم.  دانشجویان امروزه قبل از اینکه به صورت حضوری به موسسه ای بروند, با دیدن وب سایت آن موسسه آموزشی از روند کاری و سرفصل دروسی که در حال برگزاری آن هستند اطلاع پیدا نموده و این حتی میتواند تنها ملاک تصمیم گیری برای آمدن به محل موسسه شما باشد.
با نداشتن یک وب سایت آموزشی تنها بسیاری از بازار هدف و مخاطبان خود را از دست نداده اید بلکه رقبای خود را خوشحال هم نموده اید و فرصت را برای آنها فراهم نموده اید. برگزاری کلاسها به صورت آنلاین و کاملا مجازی از بزرگترین اهداف راه انداری چنین وب سایتی توسط شما میتواند باشد چرا که امروزه طرفداران خاص خودش را میتواند داشته باشد. نداشتن وقت کافی یا دور بودن از موسسه آموزشی شما میتواند از مهمترین دلایل برگزاری کلاسها به صورت آنلاین باشد. همکاران ما و مشاوران در شرکت طراحی اطلس وب آماده ارائه همه گونه مشاوره در این زمینه به شما هستند تا با خیال آسوده اقدام به سفارش چنین وب سایتی نمایید.
معمولا میتوانیم در وب سایت یک موسسه آموزشی سرویس های زیر را ارائه نماییم که عبارتند از :

  • اعلام دوره های آموزشی و دسته بندی آنها و ارائه نسخه دانلود شدنی آن به کاربران آنلاین وب سایت
  • امکان ثبت نام به صورت آنلاین و دریافت شهریه توسط درگاه بانکی و …
  • امکان گرفتن آزمونها به صورت آنلاین و اعلام نتیجه آزمون در همان لحظه
  • ارائه کتابخانه به صورت آنلاین و گرفتن آبونماه برای استفاده از کتابها و دانلود آنها
  • نمایش اخبار و مقالات در جهت بالا بردن کاربران و جذب بیشتر آنها

مطمئن باشید به دلیل وجود متن های بسیار زیاد و قابل جستجو در وب سایت شما, وب سایت رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا خواهد نمود و این میتواند رمز موفقیت برای شما و وب سایت شما باشد.
هدف اصلی جذب و جلب مخاطبان بیشتر و بالا بردن آمار ثبت نام و برگزاری کلاسها در موسسه آموزشی شما میباشد بنابراین لازمه آن در مرحله اول داشتن یک وب سایت ایده آل میباشد.
مطمئن باشید هم اکنون اساتیدی که در موسسه شما مشغول تدریس هستند با دیدن عکس و رزومه و پروفایل شخصی خودشان در وب سایت خرسند خواهند شد و از کار کردن در موسسه شما به خود و شما افتخار میکنند. سعی کنید با داشتن وب سایت هم دانشجو و هم استاد را راضی نگه دارید تا سود شما از این راه افزایش پیدا نماید.

معمولا در وب سایت یک موسسه آموزشی میتوان خدمات و سرویس های زیر را ارائه نمود که عبارتند از:

  • نمایش اخبار آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط
  • اعلام دوره های آموزشی در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی
  • نمایش برنامه زمان بندی کلاس ها
  • امکان ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه به صورت آنلاین
  • امکان صدور گواهینامه و اعلام نتایج
  • امکان دانلود پاورپوینت اساتید و نمونه سوالات

وطن وب دیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت پایگاه آموزشی در این زمینه در خدمت شما خواهد بود. در بخش نمونه کارها تعدادی از نمونه کارهای موفق ما قابل مشاهده می باشد.

جهت ورود به بخش نمونه کارها بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید

مشاهده همه ی نمونه کارها

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد