وب سایت رسانه ای

علاقه مندی افراد در رده های سنی مختلف به موسیقی در همه سطوح میتواند برای صاحبان هر وب سایتی جالب باشد.  حتما خود شما هم که در حال خواندن همین مقاله هستید چندین آهنگ و آلبوم را به صورت رایگان از وب سایت های مختلف دانلود نموده اید و حتی وب سایت های دانلود فیلم و سریال را همه به دوستان خود معرفی نموده اید. عموما وب سایت های دانلود فیلم و موزیک مطالب جالب و خواندنی در رابطه با محصول فرهنگی در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند و سعی دارند تا هرچه بیشتر کاربران آنلاین زیادی را جذب وب سایت خود نمایند.
صاحبان این وب سایت ها طبیعتا این آگاهی را دارند که وب سایت آنها در نهایت بازدید کنندگان زیاد خود را خواهند داشت. اگر با دقت بیشتری چنین وب سایت هایی را رصد نمایید و زیر ذره بین بگیرید حتما متوجه خواهید شد که منبع اصلی مالی و درآمدزایی آنها از گرفتن تبلیغ میباشد به طوریکه تمام ناحیه های صفحه وب سایتشان را تعرفه بندی نموده و در قبال قرار دادن آگهی کسب و کارهای مختلف دیگر کسب درآمد مینمایند.
میتوان بزرگترین وب سایت در این عرصه را وب سایت youtube در نظر گرفت. البته در ایران هم چند وب سایت حرفه ای در زمینه دانلود موزیک و ویدئو و سریال و کارتون فعالیت دارند که حتی به واسطه گرفتن آبونماه از کاربران آنلاینشان کسب درآمد مینمایند.
همچنین به یاد داشته باشید بسیاری از افراد به دلیل نداشتن سرعت خوب اینترنتی قادر نمیباشند که مستقیما اقدام به دانلود حتی یک آهنگ نمایند. بنابراین میتوانید با فروش محصول فرهنگی خود و تبدیل نمودن وب سایت به یک فروشگاه اینترنتی و عرضه محصولات فرهنگی مخاطبان گسترده ای را پوشش دهید. حتی نحوه رساندن محصول به دست مشتری از پیش طراحی و پیاده سازی شده است. به طوریکه شما روزانه و حتی ساعت به ساعت از طریق پنل مدیریتی خود میتوانید سفارشات را چک نموده و اقدام به ارسال محصول مورد نظر نمایید.
مطمئن باشید برای تبدیل وب سایت شما به ورژن فروشگاهی تمام تلاش و توان فنی و مهندسی خود را خواهیم گذاشت تا بالاترین بهره وری را در این زمینه داشته باشید.
در حال حاضر هزاران نفر در ایران روزانه از طریق موتور جستجوی گوگل به دنبال یافتن کاملترین وب سایت در زمینه موزیک و ویدئو هستند. بنابراین وب سایت شما را به گونه ای طراحی و پیاده سازی خواهیم نمود که بالاترین رتبه را در بین وب سایت های دیگر و رقبایتان داشته باشد.
در این وب سایت میتوان آهنگ ها و موزیکها را به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران قرار داد به طوریکه امکان جستجوی کامل و سریع برای پیدا نمودن فایل مورد نظرشان را داشته باشند. نمایش منتخب ها مانند جدید ترین ها , دوست داشتنی ترین ها, پر امتیاز ترین ها و….
نگران مدیریت وب سایت خود نباشید چرا که برای این کار حتی به ما هم احتیاج نخواهید داشت. از طریق پنل مدیریت کاملی که برای شما در نظر گرفته ایم با سطح دسترسی های مختلف میتوانید تمامی بخشهای وب سایت را مدیریت نمایید. اعضای جدید وب سایت را مشاهده نموده و آرشیو پرداخت های مالی و همچنین گردش حساب خود را در وب سایت ملاحظه نمایید.

یکی از مهمترین بخش هایی که میتوانیم توسط آن درآمد خود را از وب سایت موزیک و فیلم افزایش دهید, تعرفه بندی و یا اصطلاحا پکیج بندی میباشد بطوریکه مشتریان شما میتوانند به راحتی با انتخاب پلن های نقره ای و برنزی و یا طلایی اقدام به پرداخت وجه و دانلود های خود نمایند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که این نوع وب سایت های در گروه های وب سایت های فروشگاهی هم میتوانند قرار بگیرند. برای دیدن نمونه کارهای فروشگاهی ما میتوانید اقدام نمایید.

برای وب سایت هایی که در زمینه صدا و تصویر فعالیت مینمایند, مهمترین فاکتور و یکی از پرچالش ترین آنها فضای و سرعت هاستینگ میباشد. به دلیل اینکه باید فضای زیادتری نسبت به وب سایت های دیگر وجود داشته باشد تا بتوانید به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را در درون هاست خود ذخیره نمایید. البته پهنای باند و یا Bandwidth هم میتواند در این میان بسیار مهم باشد که حتما در جلسه حضوری مشاوره های بسیار تخصصی و خوبی را در اختیار شما خواهیم گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع هاستینگ و پلن های موجود و همچنین ثبت دامنه میتوانید از دپارتمان هاست و دامنه ما بازدید به عمل آورید.

عموما در وب سایت های موزیک و ویدئو میتوان برای جذب کاربران بیشتر چنین سرویس هایی را ارائه داد که عبارتند از:

  • ۰۱. طراحی صفحه وب  ارائه حساب کاربری ویژه برای افرادی که هر ماه آبونمان خود را پرداخت مینمایند مانند دانلود نامحدود و دیدن بخشهایی از وب سایت که برای دیگران میسر نمیباشد
  • ۰۲. طراحی صفحه وب فروش فیلم و موزیک و زیرنویس و انواع پکیج ها
  • ۰۳. طراحی صفحه وب نمایش محصولات منتخب و ارائه سرویس رای گیری برای آنها
  • ۰۴. طراحی صفحه وب امتیاز دهی و درج و مدیریت نظرات کاربران برای هر محصول
  • ۰۵. طراحی صفحه وب دسته بندی محصولات

وطن وب دیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت رسانه ای (دانلود فیلم و موسیقی) در این زمینه در خدمت شما خواهد بود. در بخش نمونه کارها تعدادی از نمونه کارهای موفق ما قابل مشاهده می باشد.

جهت ورود به بخش نمونه کارها بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید

مشاهده همه ی نمونه کارها

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد